Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále jen „VOP“)
obchodní společnosti CAPRION, s.r.o. pro prodej zboží pouze prostřednictvím internetového obchodu
(e-shop) s názvem FEELFINE umístěného na webové adrese https://www.feelfine.cz/
1. Prodávající
CAPRION, s.r.o., sídlo: Žleb 514/5, 612 00 Brno (dále jen „adresa sídla“), IČ: 26905001, DIČ: CZ26905001
společnost zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu Brno pod sp. zn. C 44456
(dále jen „ FEELFINE “, “prodávající” nebo „my“),
2. Kontakty
Telefon zákaznické linky: +420 776 237 463
(linka v provozu v pracovních dnech v čase od 10.00 – 15.00 hod.)
E-mail: info@feelfine.cz (e-shop)
3. Vysvětlení pojmů v Obchodních podmínkách
elektronická adresa - adresa elektronické pošty zákazníka uvedená v uživatelském účtu, v objednávce
či v jiném našem formuláři;
e-shop - internetový obchod, který provozujeme na webové stránce https:/www.feelfine.cz/;
kupní smlouva - závazek obsahující celou řadu práv a povinností. Nás jako prodávajícího a Vás jako kupujícího, který společně uzavíráme na základě Vaší objednávky našeho zboží na našich webových stránkách;
občanský zákoník zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
podnikatel fyzická osoba nebo právnická osoba - osoba, která vyvíjí soustavnou podnikatelskou činnost svým jménem, na svůj účet a za účelem dosažení zisku, který v objednávce uvede své IČ / DIČ nebo firemní údaje, s námi právně jedná jako podnikatel;
spotřebitel - každá fyzická osoba, která právně jedná bez jakékoliv souvislosti se svou podnikatelskou činností nebo samostatným výkonem svého povolání;
„VOP“ jsou všeobecné obchodní podmínky, která zavazují nás i Vás při uzavírání Kupní smlouvy;
webová stránka - internetová adresa https://www.feelfine.cz/,
zákazník – to jste vy jako kupující a to buď jako spotřebitel nebo podnikatel.
4. Sdělení informací zákazníkům před uzavřením kupní smlouvy
Oprávnění prodávajícího a kontrolní orgány. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Ilustrační fotografie zboží. Všechny fotografie zboží na webové stránce mají ilustrační charakter.
Zboží, cena a náklady. Popis našeho zboží včetně jeho vlastností naleznete na našich webových stránkách. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, včetně zákonem stanovených poplatků. Neúčtujeme si žádné dodatečné náklady za telekomunikační prostředky při komunikaci s Vámi.
Označení zboží a výrobku. Prodávané zboží a výrobky jsou srozumitelně označeny označením výrobce nebo dovozce, názvem výrobku, údajem o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměrem a dalšími údaji potřebnými podle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití. U konkrétních produktů uvádíme údaje o výrobci – jméno, zapsaný obchodní název či ochrannou známku a elektronickou adresu, a případné varovné a bezpečnostní informace.
V případě výrobků, u kterých je snížena užitná vlastnost, doba minimální trvanlivosti nebo použitelnosti, resp. spotřeby, bude zřetelně označena. Výrobky s ohledem na jejich povahu obsahují způsob a dobu jejich používání a jsou uvedeny na výrobku, nebo přiloženy v návodu od výrobce. My jako prodávající nabízíme k prodeji pouze balené výrobky zabalené v původním obalu od výrobce.
Možnosti platby. Konkrétní podmínky platebních metod a možností dopravy jsou podrobněji popsány v průběhu samotné objednávky. Zboží Vám doručíme prostřednictvím dopravce, kterého si zvolíte z námi nabízených možností, nebo si je můžete u nás vyzvednout osobně.
Závaznost objednávky. Odesláním objednávky, tedy stisknutím tlačítka pro potvrzení objednávky v našem internetovém obchodě, zákazník vytvoří závaznou objednávku, která zavazuje zákazníka k platbě. Zákazník má možnost před odesláním objednávky svou objednávku zkontrolovat a opravit nebo změnit, jak je podrobněji popsáno v části 7 těchto „VOP“.
Závaznost „VOP“. Odesláním objednávky zároveň potvrzujete, že jste se seznámili se zněním těchto „VOP“.
Práva zákazníka z vadného plnění. Práva zákazníka z vadného plnění, případně ze záruky, a podmínky jejich vytknutí jsou popsány v části 12 těchto „VOP“ a v našem reklamačním řádu.
5. Sdělení informací zákazníkům před uzavřením kupní smlouvy - spotřebitel
Právo na odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů (pokud není uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů, která začíná běžet nejpozději:
u kupní smlouvy ode dne převzetí zboží; nebo
u kupní smlouvy s dodáním ve více kusech/částech, ode dne převzetí poslední dodávky zboží;
u kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou pravidelné opakované dodávky zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží;
s tím, že spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy i před časovým okamžikem specifikovaným v čl. 5.1. až 5.3. tak, že nám sdělí svůj záměr od kupní smlouvy odstoupit, a to jakýmkoliv učiněným jednoznačným prohlášením, například emailem na: info@feelfine.cz. Pro odstoupení nemusíte činit nic dalšího. Oznámení o odstoupení od smlouvy nám můžete zaslat i v podobě formuláře, který je součástí „VOP“. V obou případech od nás obdržíte potvrzení o přijetí odstoupení od smlouvy, a to emailem.Kdy není možné od kupní smlouvy odstoupit. Spotřebitel není oprávněn odstoupit od následujících smluv:
o dodávce zboží, které bylo upraveno a/nebo vytvořeno na přání zákazníka nebo pro jeho osobu;
o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančních trhů nezávislých na naší vůli, ke kterým může dojít během lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy;
o dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze, s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání nevratně smícháno s jiným zbožím;
o dodávce zboží v zapečetěném obalu (např. porušení celofánu nebo fólie, porušení pečeti, atp.), které spotřebitel z obalu vyňal a z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů jej není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil, což platí pokud zákazník porušil jeho původní obal;
o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání;
o poskytování služeb, které jsme úplně splnili s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy;
o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty;
v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.
Povinnost spotřebitele při odstoupení od kupní smlouvy. Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, je povinen nám zaslat zpět zboží nabyté na základě kupní smlouvy, od které odstoupil, nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník spotřebitel je povinen zboží zaslat zpět nebo vrátit kompletní, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, veškeré dokumentace, čisté, nepoužité a nepoškozené a nejlépe v původním balení, ve stavu a v hodnotě, ve které je převzal. U některého zboží může tvořit obal zboží jeho příslušenství nebo součást. V důsledku nevrácení obalu společně s vráceným zbožím může být vrácené zboží nekompletní a může dojít ke snížení hodnoty zboží. Dojde-li k odstoupení od smlouvy o poskytování služeb, kde již bylo započato s naším plněním na výslovnou žádost spotřebitele, a to před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy, je nám spotřebitel povinen uhradit poměrnou část ceny za plnění poskytnutá do okamžiku odstoupení od smlouvy.
Snížení hodnoty zboží. Zákazník v případě odstoupení od kupní smlouvy odpovídá za snížení hodnoty vráceného zboží nebo zpět zaslaného zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi a funkčností zboží. V případě, že nám bude vráceno poškozené nebo nekompletní zboží, máme nárok na započtení náhrady škody vůči kupní ceně, kterou požadujete vrátit. Budeme vždy hodnotit konkrétní případ, abychom zjistili míru poškození, znehodnocení zboží a určili jemu odpovídající sníženou hodnotu. O těchto krocích Vás budeme informovat na uvedenou elektronickou adresu (e-mailem) nebo telefonicky.
Adresa pro vrácení zboží. Zasílací adresa pro vrácení zboží zpět je na adrese sídla: Žleb 514/5, 612 00 Brno. Náklady na vrácení zboží při odstoupení od kupní smlouvy hradí zákazník na své náklady. To platí i v případě, že zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou např. pro jeho velké rozměry atp. Prosím vezměte na vědomí, že reklamované zboží zaslané na dobírku a/nebo jiným způsobem na naše náklady, nebude z naší strany přebráno a bude vám tedy vráceno zpět na Vaše náklady.
Vrácení kupní ceny. V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení jsme povinni spotřebiteli vrátit veškeré peníze, a to stejnou platební metodou, jako při přijetí peněz, nebo na Vámi zvolený účet vedený u banky se sídlem v České republice, bez zbytečného odkladu poté, co obdržíme vrácenou věc. V takovém případě prosím využijte našeho formuláře pro Odstoupení od kupní smlouvy. Vezměte prosím také na vědomí, že jsme oprávněni Vám peníze vrátit až ve chvíli, kdy od Vás obdržíme zpět vrácené zboží.
Řazení zboží. Pokud na našich webových stránkách přejdete do sekce řazení kategoriích zboží, měli byste vědět, že pro zobrazování zboží podle vámi preferovaných kritérií výběru používáme pravidla filtrování, se kterými se můžete blíže seznámit na našich webových stránkách.
Recenze. Recenze je možné vkládat přímo na našich webových stránkách jen od zákazníka, který u nás zboží skutečně zakoupil a použil. Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze zákazníka, které obsahují nevhodné a neslušné výrazy nebo které nesouvisejí se zakoupeným zbožím. Recenze je možné vkládat také přímo prostřednictvím webových stránek https://www.heureka.cz. Informace o tom, jak jsou tyto recenze zpracovány prostřednictvím Heureka, najdete na jejich webových stránkách.
Újma způsobená nesprávnou či neúplnou informací. Zříkáme se jakékoliv odpovědnosti za újmu způsobenou nesprávnou či neúplnou informací nebo radou, a to zejména v případech, kdy dosažení určitého výsledku závisí na činnosti adresáta či jiných osob, případně na skutečnostech, které nelze ovlivnit nebo na náhodě. Zříkáme se odpovědnosti za jakékoli následné škody vyplývající přímo nebo nepřímo z jakéhokoli použití například videoobsahu, které je poskytováno bez záruk na dosažení výsledku. Informace o použití výrobků jsou umístěny na našich webových stránkách a vycházíme z doporučení stanovených výrobci.
6. Registrace – Uživatelský účet
Registrace. Nakupovat u nás můžete i bez registrace. Pokud se rozhodnete registrovat, budete mít větší přehled o historii svých objednávek, stavu nové objednávky apod. Registraci zákazníka provedete na webové stránce vyplněním registračního formuláře. Pro vytvoření registrace je nezbytné potvrdit, že jste se seznámili s obsahem těchto „VOP“ a se zásadami pro zpracování osobních údajů.
Povinnost uvádět pravdivé a správné údaje. Při registraci na webové stránce internetového obchodu a při objednávání zboží je zákazník povinen uvádět vždy správné a pravdivé údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Uživatelský účet. Pomocí emailu a zvoleného bezpečného hesla můžete hladce vstupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“).
Zablokování uživatelského účtu. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Uživatelský účet můžeme zablokovat po třech (3) neúspěšných pokusech o přihlášení. Můžeme tak činit z bezpečnostního hlediska, aby nedošlo zejména ke zneužití Vašeho uživatelského účtu. Pokud bude Váš uživatelský účet zablokován, prosím kontaktujte nás na e-mail info@feelfine.cz.
Možnost zrušení uživatelského účtu. Můžeme přistoupit ke zrušení uživatelského účtu a to v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, nebo v případě, kdy zákazník porušuje své povinnosti z kupní smlouvy ve znění těchto „VOP“.
Nutná údržba. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu webové stránky.
Personalizované ceny – v případě automatizovaném přizpůsobování cen, bude zákazník předem informován.
7. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Vytvoření objednávky. Vkládáním zboží do košíku, zvolením způsobu platby a dopravy za vybrané zboží a vyplněním kontaktních a fakturačních údajů vytváří zákazník na e-shopu svoji objednávku.
Vlastnosti zboží. Zákazník je povinen se před dokončením objednávky seznámit s vlastnostmi, druhem a doporučeným způsobem užívání zboží. Provedením objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito informacemi seznámil a že těmto informacím rozumí.
Kontrola objednávky. Před dokončením objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje nebo doplňovat, měnit nebo rušit položky v nákupním košíku, které do objednávky vložil.
Proces odeslání objednávky. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko pro závazné potvrzení objednávky (tlačítko ,,Objednat s povinností platby“)a proces objednávky je tím ukončen. Před odesláním objednávky potvrzuje zákazník, že odsouhlasil tyto Obchodní podmínky a četl naše Podmínky ochrany osobních údajů.
Pravdivost údajů vyplněných v objednávce. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Pokud bude při zpracování objednávky zjištěno, že byly použity zjevně nepravdivé nebo neúplné údaje např. chybně zadaná adresa, můžeme objednávku odmítnout, o čemž budete vyrozuměni e-mailem. Zákazník může být odpovědný za škodu, kterou uvedením záměrně nepravdivých nebo nesprávných údajů způsobí.
Dodatečné potvrzení objednávky zákazníkem. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (e-mailem nebo telefonicky) a dále je oprávněn požádat zákazníka o upřesnění správnosti výběru množství zboží.
Kdy dochází k uzavření kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy dojde okamžikem stisknutí tlačítka pro závazné potvrzení objednávky ( tlačítko ,,Objednat s povinností platby“)
Potvrzení objednávky prodávajícím. Zákazník, který dokončí objednávku, od nás obdrží automatické potvrzení o doručení a potvrzení objednávky společně s aktuálním zněním „VOP“ a „Podmínky ochrany osobních údajů“ na adresu elektronické pošty zákazníka.
Povinnosti prodávajícího. Uzavřením kupní smlouvy se zavazujeme předat Vám zakoupené zboží a umožnit Vám nabytí vlastnického práva ke zboží.
Povinnosti kupujícího. Zákazník se s uzavřením kupní smlouvy zavazuje zboží převzít a uhradit nám cenu zboží.
Smlouvy uzavírané po telefonu. Prodávající po telefonu neuzavírá kupní smlouvy se zákazníkem. Zákazník má možnost se předem informovat o zboží telefonicky na Zákaznické lince, samotný nákup však zákazník provede přes internetový obchod. Tato skutečnost platí i pro zákazníky, kteří si chtějí vyzvednout zboží u nás osobně.
8. Cena zboží a způsob platby
Cena. Všechny ceny zboží jsou uvedeny v českých korunách (Kč) a jsou uvedeny včetně DPH. Cena v internetovém Košíku je označena jako CZK. Cena na faktuře je označena v Kč. Cena zboží je platná po dobu, po kterou je zobrazena na webové stránce e-shopu.
Způsob platby. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní smlouvy nám můžete uhradit způsoby uvedenými v druhém kroku objednávky (Doprava a platba), a to zejména:
2.1. online platební kartou přes dostupnou platební bránu Shoptet Pay;
2.2. bankovním převodem;
Způsob platby zákazník zvolí v průběhu objednávky. Způsob platby platí i pro objednávky s osobním vyzvednutím u nás. V případě dodatečných doplnění dalších možností úhrady za zboží, budou „VOP“ doplněny s novou platností od určitého data a uveřejněny na e-shopu.Záloha na cenu zboží. Můžeme v určitých případech po zákazníkovi požadovat platbu zálohy, v takovém případě Vás budeme emailem informovat předem. Dodat takové zboží jsme povinni nejpozději do lhůty 30dnů, pokud se s vámi nedohodneme jinak.
Náklady na dopravné. Na webových stránkách našeho e-shopu naleznete také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Výše nákladů spojených s balením a dodáním zboží bude záležet zejména na zvoleném dopravci, místě a hmotnosti zásilky a kam bude zboží doručeno.
Cena za dodání zboží. Společně s kupní cenou je nám zákazník povinen zaplatit také případné náklady spojené s balením a dodáním zboží a případný příplatek za zvolený způsob platby. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Před závazným dokončením objednávky bude zákazník informován o konečné ceně obsahující náklady dopravného.
Evidence tržeb. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Slevy z ceny zboží. Případné slevy z ceny zboží námi poskytnuté zákazníkům nelze vzájemně kombinovat. Sleva z ceny výrobku obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku a) v době 30 dnů před poskytnutím slevy, nebo b) od okamžiku, kdy jsme začali výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnuté slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů.
Nereálná cena zboží. V případě zobrazení chybné nereálné ceny nebo vysoce netržní ceny, si vyhrazujeme právo tuto položku odstranit z objednávky. Zákazník bude o této skutečnosti informován na elektronickou adresu zákazníka.
Forma vystavování faktur. Faktury, zálohové faktury, daňové doklady budou zaslány e-mailem a to na elektronickou adresu zákazníka.
9. Podmínky dodání zboží
Dodací lhůta zboží. Pokud je u zboží uvedeno, že je ,,skladem“, pak zpravidla od přijetí objednávky v pracovní den do 12.00 hod. expedujeme zboží, předáním vámi zvolenému dopravci tentýž den. Zboží, které je uvedené jako dostupné, je zboží které bude pro zákazníka naskladněno ze skladu dodavatele. Uvedené informace termínu dodání jsou uvedeny u každého produktu. Objednávka, která obsahuje zboží skladem i dostupné, se řídí termínem dodání celé objednávky s posledním datem této položky označené jako dostupné zboží. Objednávky po 12.hodině expedujeme následující pracovní den. Tato dodací doba se netýká zboží, které bude upraveno na přání zákazníka (v těchto případech bude vždy individuálně sjednána doba dodání).
U zboží evidujeme dostupnost takto:
Skladem – zboží máme skladem
Dostupné – zboží, které bude pro zákazníka naskladněno ze skladu dodavatele
Momentálně nedostupné – není potvrzena skladovost u dodavatele
Vyprodáno – zboží, které již dále nebudeme doskladňovat
Způsob dopravy. Zákazník má na výběr zvolit si dopravu zboží na libovolnou adresu prostřednictvím našeho smluvního dopravce za přepravní cenu, která je uvedena v průběhu objednávky. Délka dodání se liší u každého dopravce.
Převzetí zboží. Při přepravě zboží zákazníkovi - spotřebiteli je námi zboží předáno v okamžiku, kdy dopravce předá zboží zákazníkovi na místě předání (zpravidla první dveře/vrata/brána v místě dodání určené zákazníkem). Právě okamžikem převzetí zboží zákazníkem přechází na zákazníka nebezpečí škody a nahodilého zhoršení kvality zakoupeného zboží. V případě osobního převzetí to je okamžik převzetí na naší provozovně.
Náklady na zvláštní způsob přepravy. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Opakované doručení a náklady s tím spojené. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo určeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Škoda, která může vzniknout prodávajícímu při nepřevzetí zboží. Nepřevezme-li zákazník spotřebitel zboží při jeho dodání dopravcem, zboží je následně vráceno Prodávajícímu a současně zákazník spotřebitel od kupní smlouvy neodstoupí ve lhůtě 14 dnů od marného doručení zboží, je prodávající oprávněn požadovat po zákazníkovi náklady účtované dopravcem na dodání zboží zpět prodávajícímu. Tento náklad představuje pro prodávajícího škodu, která vznikla porušením zákonných povinností zákazníka ve smyslu § 2913 odst. 1 občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění a od kupní smlouvy odstoupit.
Nepřevzetí zboží ve vztahu k podnikateli. Nepřevezme-li zákazník podnikatel zboží při jeho dodání přepravcem, zboží je následně vráceno nám jako prodávajícímu, jsme oprávněni požadovat po zákazníkovi podnikateli náklady účtované přepravcem na dodání zboží zpět na naši adresu. Tento náklad představuje pro prodávajícího škodu, která vznikla porušením zákonných povinností zákazníka podnikatele ve smyslu § 2913 odst. 1 občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění ve výši 200 Kč (slovy: dvě stě korun českých)a od kupní smlouvy odstoupit.
Možnost započtení nároků. Nárok na úhradu nákladů za uskladnění zboží a nárok na náhradu škody porušením zákonných povinností zákazníka podle této části ,,VOP“ jsme oprávněni v souladu s § 2913 občanského zákoníku jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
Povinnost zákazníka při převzetí zboží. Zákazník je povinen zboží při jeho převzetí zkontrolovat a přesvědčit se, že obdržel správný druh zboží a zda zboží ve svém balení obsahuje vše, co podle návodu obsahovat má. V případě viditelného poškození zásilky dopravcem je zákazník povinen takovou zásilku nepřevzít od dopravce vůbec. Neneseme odpovědnost za škody způsobené dopravcem a případně pozdním doručením zboží, ať bylo jeho zpoždění způsobeno z jakéhokoliv důvodu.
10. Výhrada vlastnictví
Vyhrazujeme si u zákazníků výhradu k vlastnictví zboží až do úplného zaplacení kupní ceny podle příslušné kupní smlouvy. To znamená, že pokud nebude uhrazena kupní cena, nestane se zákazník vlastníkem daného zboží.
Pro zákazníky podnikatele si vyhrazujeme vlastnictví ke zboží, dokud nejsou uhrazeny veškeré pohledávky vůči nim. Zákazník je povinen nakládat se zbožím s výhradou vlastnictví s řádnou péčí a pojistit je na své náklady dostatečně, pro případ poškození na hodnotu nového zboží.
11. Odstoupení od kupní smlouvy
Právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy. Právo zákazníka spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy se řídí podle ustanovení uvedených v části 5 těchto „VOP“.
Právo podnikatele na odstoupení od kupní smlouvy. Zákazníci podnikatelé mají právo na odstoupení od kupní smlouvy, které jim umožňují příslušné právní předpisy. Zákazník podnikatel nemá právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, toto právo přísluší pouze spotřebiteli. Pokud nám zákazník podnikatel vrátí zboží a nejedná-li se o vytknutí vady podle občanského zákoníku, upozorňujeme ho, že mu můžeme vyúčtovat náklady za dopravce tohoto zboží podle bodu 9.6 a 9.7 těchto „VOP“ a zároveň vyzveme zákazníka podnikatele ke zpětnému odběru tohoto zboží.
Nezaplacená kupní cena. Pokud zákazník neuhradil řádně a včas kupní cenu, můžeme od kupní smlouvy odstoupit.
Postup při vyprodání zásob. Jsme oprávněni odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob zboží z důvodu nedostupnosti objednaného zboží u dodavatele. Dále můžeme od kupní smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy zákazník odmítl převzít zboží.
Dárek. Pokud zákazník spolu se zbožím obdrží dárek a následně od kupní smlouvy s námi odstoupí, je povinen nám vrátit i tento dárek.
12. Vady zboží
Odkaz na občanský zákoník. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Odkaz na reklamační řád. Další práva a povinnosti stran související s naší odpovědností za vady zboží je upraveno v našem reklamačním řádu.
13. Ochrana osobních údajů
Podmínky zpracování osobních údajů. Ochrana osobních údajů našich zákazníků a pravidla pro nakládání s osobními údaji pro zasílání obchodních sdělení jsou upravena v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.
Cookies. Na našem webu používáme tzv. soubory cookies, které mohou být ukládány na koncovém zařízení na základě souhlasu, nebo k ochraně našich oprávněných zájmů. Preference si může zákazník nastavit na našich webových stránkách, kde najde informace o používání souborů Cookies.
Správce. Správcem osobních údajů je společnost CAPRION, s.r.o., sídlo: Žleb 514/5, 612 00 Brno, IČ: 26905001, DIČ: CZ26905001, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu Brno pod sp. zn. C 44456, kontaktní údaje správce: Žleb 514/5, 612 00 Brno, e-mail: info@feelfine.cz, tel. 604 848 949. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Společnost je registrovaná u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
14. Vyšší moc
Za vyšší moc se pro účely těchto „VOP“ považuje každá událost nezávislá na vůli provozovaného internetového obchodu, která brání ve splnění jeho povinností a kterou nebylo možné předvídat nebo její následky odvrátit či překonat. Za vyšší moc se považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, záplavy nebo jiné události, které jsou mimo kontrolu smluvních stran.
Vyloučení odpovědnosti prodávajícího. Po dobu trvání vyšší moci náš internetový obchod neodpovídá za neplnění svých povinností z kupní smlouvy vyplývající z těchto „VOP“.
15. Závěrečné ustanovení
Právní vztah mezi námi se bude řídit právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
Závazek respektovat právo spotřebitele. V případě neúmyslného rozporu ustanovení v těchto „VOP“ se zákonnými předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost tato ustanovení a prodávající se zavazuje je dodržovat.
Neplatné nebo neúčinné ustanovení „VOP“. Je-li některé ustanovení „VOP“ neplatné nebo neúčinné, má se za to, že tím není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
Spory a příslušnost. Smluvní strany si dále sjednávají, že k řešení případných sporů z kupní smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně a věcně příslušné soudy České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitelů podle zvláštních právních předpisů. Smluvním jazykem je český jazyk.
Stížnosti. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím e-mailu info@feelfine.cz. V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli potřebné informace v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat, kterým je elektronická pošta.
Mimosoudní řešení sporů. „V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz Web:http://www.adr.coi.cz/.
On-line řešení sporů. Kupující - spotřebitel může v případě sporu ze spotřebitelské smlouvy uzavřené on-line využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Archivování kupní smlouvy. Kupní smlouva ve znění „VOP“ je námi archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy bez vyplněného formuláře jakýmkoliv učiněným jednoznačným písemným prohlášením. Součástí „VOP“ je formulář o odstoupení od kupní smlouvy pro případ, pokud by zákazník této formy chtěl využít.
Odlišné podmínky uzavření kupní smlouvy. Ustanovení „VOP“ jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Ustanovení odchylná od „VOP“ je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními „VOP“.
Nezbytnost přijetí „VOP“ pro uzavření kupní smlouvy. Přijetí těchto „VOP“ je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření objednávky zákazníkem.
Platnost Všeobecných obchodních podmínek. Tyto „VOP“ jsou platné od 19.3.2025.
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy